onsdag 10 november 2010

Skolan sög hårt hade så sjukt ont i ryggen . Efter skolan fick jag ännu ondare i ryggen så jag seriöst höllt på att dö . Har fortfarande sjukt ont men det börjar gå över lite men iblan kommer det så här as mycket så jag nästan svimmar . Men ah efter skolan sovde jag i en timme kanske sen drog jag till Farmor , vi åt fylltfransbröd och kollade lite på tve och snackade också . Möjs , sen gick jag hem och sydde lite fixade min Volbeat tröja eftersom den va för tight runt halsen så nu är den uber nice . Ska ha den imorgon , yeah ! Och sen ett par shorts som va för stora minskade jag lite och sydde fast axelbandet på min Ed Hardy väska som hade låssnat . Hehe ah nu ska jag städa en snabbis sen blir det några andra avenyn avsnitt och sen sova . Underbart men jag skriver mer imorgon eller senare , later dudes ! Förresten fick jag ett precis G på matte provet 10 poäng och det va gränsen till G , kunde gått bättre men ändå helt okej ju . Och så får ni en gammal bild på mej & felicia när jag ägde henne på hockey ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar