onsdag 10 november 2010

Jag mår sjukt illa .
Hejhej och godmorgon nu är klockan kvart i 7 och jag vaknade för typ en kvart sen . Mår riktigt illa . Har ont i hela magen och ryggen , huvudet dunkar , jag är förkyld , fryser fast jag har en tjockkofta, raggsockar , ( & vanliga kläder , tights , t-shirt ) och sen har jag en filt över det . Och jag skulle kunna spy vilken sekund som helst om jag bara råkade rapa . Fyfan , men har tagit en tablett ska nog smälla i mej en samarin också och sen dra till skolan och hoppas på det bästa . Sen kom jag på att jag har ett prov nu direkt på morgonen i matte också och det är inte direkt min starka sida ... Men får la göra mitt bästa annars får jag la köra omprov nån dag när jag mår bättre . Men nu ska jag ut med bobo en sväng sen blir det att börja fixa mej lite . Vi ses efter skolan om jag inte typ är död ... Puss , + kolla på dennna sjukt kul dog typ 5 gånger ! Jag svär så nedrans gullig unge alltså , hahaha och så är han sjukt kul ! :$

Förövrigt borde glassen '' Solero Shots '' komma tillbaka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar