torsdag 11 november 2010

Jag har nyss bakat cornflakeskakor . Tjockt , hehe . Tror dom blev bra men lite ihopsmällda på nått sätt . Inte gjort det på 2 år och hade inget recept bara slängde i lite grejer , så hoppas dom blir bra nu står dom i kylskåpet och stelnar . Men idag har dagen vart lika seg som en snigel simmar o_O Hehe ingen som kommer våga äta dom ju . Men bara för att jag har gjort dom blev som säkert ubergoda . Min rygg har ont för er som antecknar . Skolan idag va döende tråkigt , och jag failade på mitt fysik prov ... IG , 10 poäng från G . Det är inte bra alltså , blev rätt sur för det . Men det är ju det ända jag fått IG på Spanskan blev det G och engelskan VG . Haha inte så många som bryr sej om mina betyg kanske men iallafall . Annars var skolan rätt sur idag tror lärarna hade kommit överens om att ha en '' va sur på alla elever dag '' eller något liknande ...

Efter skolan gick jag och Felicia till Ica och köpte cornflakes & sirap så bakade vi det hemma hos henne och sen kollade vi på Disney Chanel och sen gick jag hem vid 5 och åt . Sen ut med Bobo som fyller 4 år idag ! Grattiiiiissss bebiiiisssss . Hihi han är så yeye wawa ... Bara så ni vet . Nu snackar man med Sophie och försöker förstå hur man lägger in youtube klipp på bloggen så jag inte behöver länka hela tiden . Hehe så vi får se om det går , så om det kommer upp nått helt konstigt så är det för jag inte riktigt förstår . Men ja , nu ska jag snart duscha och städa . HAHA jag städar varje dag har jag märkt ...

Förresten så har jag fått låten : Ring . ring bara du slog en signal . På min hjärna , rätt störande alltså och så dricker jag saft nu . Hihi , jag skriver mer senare . Hahahaha bild på mitt lår för någon vecka sen , shit ser ut som jag hade blivit misshandlad ! Men blåmärekt är för att jag gick in i en bänk i skolan , riv märket är för jag råkade riva mej med en penna & Ärret är sen jag opererade bort en leverfläck . Haha fiiiint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar