onsdag 15 september 2010

Tja , rätt chill dag idag då . Drog till felicia och kollade på : Den magaiska leksaksaffären , men jag somnade vid halva filmen . Haha fail , sen sovde jag lite till efter filmen också . Sen Följde felicia & oscar mej hem . Haha , så kul ... HEHE , jao ! Sen när man kom hem åt man och sen diskade och så . Sen kollade jag på idol . Och efter det skulle jag lägga över några bilder till datan men så försvann mappen med alla bilder . Så jag dampade i ca 1 timme och la mej på golvet och grät ... Känsligt , hehe . Sen färgläggde jag några scooby-doo teckningar som gjorde mej på bättre humör . Inte mycket mer har jag gjort kollat på Kungarna av tylesand och städat lite . Men nu är klockan snart halv 12 så ska sova . Vi ses imorgn , puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar