onsdag 15 september 2010

volbeat ♫♪ ♥

Hört volbeats nya skiva ? Fyfan så jävla äckligt bra , damn ! Hörde den i fredags för den kom ut då och då hade min farbror den i bilen påväg till pappa så ah . Men nu har den kommit ut på youtube , eller ah dom flesta iallafall . Skivan heter : volbeat beyond hell above heaven . Den bästa låten engligt mej är : Heaven nor hell . Seriöst det är sjukt så jävla bra ... Damn , men ah ni kan ju lyssna själva bara sök på volbeat beyond hell above heaven på youtube .

Men iallafall idag va skolan sjukt tråkigt men överlevde en dag till . Jao , idag vet jag inte vad som händer , ska iallafall byta sängkläder och damsuga och städa klart . Sen ska jag väl till felicia och så . Juste skolfotot har kommit ! Eller ah allas i klassen förutom mitt ... Ovanligt ? Nej jag får alltid sist ... Men ah , såg rätt nedrans blåst ut mej ah . Haha nemen 8b förfan ! ♥ Hihi , nu ska jag byta kläder vi ses senare , pusss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar