torsdag 16 september 2010

torsdag jao

Tja dude ! Nu sitter man här och lyssnar på Volbeat och gör inte så mycket . Ska snart äta , städa & packa lite tills imorgon och fixa och sånt men dagen idag har vart rätt göddig .

Först skola , skit segt höllt på att somna 5 gånger . Men efter skolan så gick jag och felicia och handlade lite , kan inte säga vad eftersom Ida läser min blogg och det va ju lite saker till henne efter som vi ska till henne imorgon och hon fyller åt på lördag men ah . Så bakade vi saken och så . Haha failade typ 27 gånger x) HAHA , men kul var det . Sen dansade vi lite till : Superduperkillen ! Och så , sen följde jag henne hem och så lånade jag : Den magiska leksaksaffären och hon lånda O.C . Så gick jag ut med bobo i spöregnet . Haha rätt gött , älskar att gå i regn men rätt kallt ... Yes sen när jag kom hem så duschade jag och nu sitter jag här ! HEHE har inte mycket att skirva men skriver något lite mer intressant för er lite senare , puss ! + Bild på klassfotot , 8b är lätt bäst ! Klicka på den för större , jag är hon coola i mittenraden , 7de från vänster ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar