söndag 5 december 2010

Storstädning .
Hej & godmorgon . Vaknade vid 10 tiden idag av att Felicia va pigg eller hur man säger . Så kollade vi klar på Beck - Levande begravd & sen gick hon hem . Nu kollar jag på Harry Potter 1 . Den är bra fast läskigt just nu fr det är där i slutet när han läraren som har 2 huven och en som är Voldermort och dom försöker döda Harry , hehe . Ska snart börja storstäda , det ser ut som fan på mitt rum . Yeah , men nu ska jag städa och duscha tror jag . Här kommer bild på det jag köpte i Borås igår när vi var där , hehehhe .

1 mörkblå tröja med spetsdetaljer - H&M 99 :-
Oversize t-shirt med Guns n Roses tryck - H&M 149 :-
Armband - Gratis för jag var så söt , haha ne men ja !
+ Ett prar gråa knästrumpor - Flash - 79 kr :-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar