lördag 4 december 2010

F y f a n .
Shit pommefritts alltså . För 1 år sen var jag världens fjortis . Jag skrev ; tiiewp , fedt , hiwzz / diwzz , hääiwj , omajgawd . Jag skäms seriöst , så jävla störande inte konstigt att alla kallade mej fjortis . Synd bara att man ser sånt här i efterhand , satt och kollade igenom alla mina gamla blogg-inlägg och fyfan alltså ... Det va pain in the ass att läsa , fattar inte att folk läste min blogg . Och jag jag vet att folk läse min blogg, dom flesta i skolan gjorde det faktist . För när jag och Felicia la ut en video när vi sjöngde med till '' Julen är här '' så nästa dag och typ 3 månader efter det så fort någon gick förbi oss sjöng dom '' juulen är här & lyser frid på jorden '' och skrattade massa . Fyfan va pinsamt , tur att man har växt upp . Nu skriver jag den bästa svenskan jag har jag vet att det är stavfel här och där men det är ju därför jag går i skolan ? Hehe , ja men ville bara berätta att jag erkänner att jag var VÄRLDENS fjortis . Haha shit alltså , men nu kan jag inte direkt säga att jag är någon fjortis , thank god !

Yeye , nu sitter man här med Felicia som ska sova här inatt . Båda sitter vi datorna och är almänt tråkiga . Hehe , ne men nu ska vi se på ett Rosa avsnitt . Vi ses senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar