torsdag 4 november 2010

NU var ju min kväll förstörd alltså .
Kom på att jag skulle till sjukgymnasten imorgon klockan
8.00 på morgonen , fyfan va nerpissat . Hade ju tänkt att
sova till 12.00 imorgon eftersom jag vaknat typ 10.00 varje
dag på höstlovet annars men nejnej varför skulle jag få det ?
Åh , nu ska jag gå och tröst äta fast nej för jag borstade nyss
mina tänder och har ändå inget gott att äta och har lite ont
i min mage , görr . Men förövrigt är det rätt nedrans synd om
mej och jag hoppas på att sjukgymnasten ska ringa och säga
att hon är sjuk * väntar * . Hihi , men ja får la se det från den
posetiva sidan också och det är ju att jag slipper ha ont i ryggen
hela tiden . Fast jag fattar inte vad man gör hos en sån ^__^
Men ska kanske gå till en kiropraktor också eller nått sånt ?
Ja ni bryr er riktigt mycket jag vet det . NU ska jag bädda och
kolla på någon film det blir ju kul . Öhm ja laaater dudees !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar