fredag 5 november 2010

Just dance , gonna be okey ! ♫♪
Hejhej . Sitter här och lyssnar på massa musik och har nyss fixat mej & städat . Duktig är jag ^.^ Haha yes , idag blir det nog att sova över med Emma & Felicia tror jag ? Inte säker men tror och hoppas det iallafall . Ahop idag var jag ju som sagt hos sjukgymnasten , pratade ltie och fick göra massa övningar . Hon vet inte vad det är riktigt men min rygg & ben var typ över-rörliga . Haha wierd ! Och har en stor svank och massa konstigt . Ah min rygg var ju inte så normal iallafall den saken är ju klar . Hehe , men ska dit om 2 veckor igen och har fått några övningar att göra och se fall det blir bättre . Hoppas på det , hihi . Ska snart damsuga igen tror jag och sen äta något och lite sånt . Men iallafall jag har inget mer att säga så vi ses senare ! Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar