torsdag 18 november 2010

Nått är fel på mej , seriöst ....
Jag sitter på golvet har skit ont i röven men kan inte gå upp eller jag kan inte gå upp jag vet bara inte varför jag gör det . Jag vill nog helt enkelt inte upp fast ag tror ändå jag vill det . ÅH , damp . Seriöst jag är rädd för att drömma om sprutor inatt . Jag är livrädd för sprutor , jag mår illa av dom och glömmer bort att andas eller andas för mycket . Seriöst ingen vet hur rädd jag äre för sprutor igentligen , när jag ser en spruta känns det som jag ska svimma och bara dö . Det är en känsla jag bara upplever då och det är en av det hemskaste jag kännt . Fråga inte varför jag skriver detta men jag är sjukt konstig nu sitter seriöst och tänker på sprutor och linjaler ni vet såna man drar sträck med ? Ja det är det som är i mina tankar nu . INte konstigt att jag är som jag är asso , härrom dagen min mamma ba :

Mamma - Sarah kom lite .
Jag - Vad ?
Mamma - Hur gör man ett snesträck på datan ?
Jag - WTF ?!

Ibland tror jag min mamma har lägre iq än typ Bobo , hehe sorry mamma men det va rätt iq-befriat att inte veta det . Men ja nu ska jag duscha sen sen sova, cya imon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar