fredag 19 november 2010

Min data är sönder , r.i.p !
Hej hej , nu sitter jag här vi mammas data för att min är sönder ! Den startar inte eller jo men sen så är den bara fpå den förstasidan där det sår '' ASUS '' och sånt skit men det händer inget annat . Så kommer inte blogga så mycker framöver för att mammas data har skit jobbigt tagentbord och den statianära vi har är poff ! Så ja , :( Men den ska på lagning på måndag och sen vet jag inte hur lång tid det tar blabla . Men får hoppas på att det går fort , jaaa . Ikväll händer inget speciellt ska käka fylltfransbröd :$ Mums , hehe och julmust haha fett chill . Jao imorgon blir det konfa vid 9 - 13 sen kanske sova över med Emma och Felicia troja . Ah vi får se , hehe . Ne nu ska jag gö ngt , cya !
Fet bild , hahaha mamma har inga bilder så jao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar