onsdag 27 oktober 2010

satc + plugg .
Hej ni . Nu sitter jag , eller ah ligger eller ah halv sitter / ligger . Ah inte för ni bryr er men ja , haha . Ska snart plugga en stund men fastar framför datorn och tv hela tiden men ska snart stänga av datorn eller ska ha på den hela natten så Andra Avenyn hinner ladda klart så man kan se det imon ! Helt fucking awesome kommer det bli . Juste pappegjor är soeta hihihi .

Imon är det skola & Fysik och Spanska prov . Kan spanskan rätt bra men fysiken fastnar verkligen inte och har läst varje dag i 1 vecka ... Ja men det går säkert bra . Men iallafall tycker jag det är viktigt att plugga även fast jag gör det för sällan ( hihi bra förebild ) men för mej så har idrotten kört upp sej i röven p.g.a min rygg . Men skit i det jag behöver fan inte idrott för att komma in på det jag vill så skit i det . Nej nu är klockan snart 10 ska stänga av allt nu ses imorgon , pusssen + så ska jag se en Johan Falk film för att dom är så ruskigt bra och Frank Wagner eller ah Joel Kinnman som han heter på redigt är så jävla snygg . Bild på han bara för det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar