onsdag 27 oktober 2010

dumma nedrans dumma grodor ...
Hejhej , dagen har vart super eller ah mera eftermiddag / kvällen men ja . Vid 5 stack jag och mötte Felicia så gick vi till Afrodite där jag köpte en Mascara , nån Isa Dora för 100 spänn . Felicia sa att den va bra och jag har haft den innan så jao . Sen gick vi till netto , och sen ica där Felicia köpte en dammsugare . HAHA inte en sån redig dammsugare utan en sån kaka eller vad det är . Jaop sen gick vi nån annan stan och hade så jävla kul haha stog i typ 20 min och gjorde såna där '' handskakningar '' med varandra haha fan va kul det var .

Yes yes och nu sitter jag här helt nerpissad och saknar Challe när han är allmänt konstig . Hihi , juste ! Jag laddar ner hela säsong 1 av Andra Avenyn fan vad glad jag är ! Ingen seriöst ingen förstår min kärlek till det programmet ! Ja sen när jag har laddat klar den så fortsätter jag med Säsong 2 & 3 , men 1 kommer ta ganska lång tid för det är 103 avsnitt ! Haha , yes men förövrigt ( som jag säger nästan hela tiden ) så ska jag nu sätta igång med pluggandet har 2 stora prov imorgon ... Får la dra mej härifrån nu , cya later dudes !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar