måndag 20 september 2010

one tiiime ♫♪ ♥

Hejhej !
Idag va skolan riktigt bra , eller skolan kan ju inte direkt va ' bra ' men den va helt okej kan man ju skirva då . Fast den va lite mer än okej . HAHA helt efterbliven låter jag ^^ Men ah först hade vi idrott och då va vi ute och hade friidrott . Sen var det spanska , gick skit fort och Johan är ju fan rolig x) Och sen biologi men våran lärare va sjuk så fick håltimma ! Skit soft , så ah typ satt man med : Ema , Felle , Annie , Amanda ( tror jag , kan vart nån mer ) och pratade massa skit , och planerade lite inför skolresan . Men grejen är att det inte blir någon skolresa för man får inte länge åka på skoltid och så . Det suger , men ah vi ska typ sälja kolor , köp ! Haha , men vi ska börja sälja ganska snart så vi har alla pengar innan vi åker . Och vi ska typ åka i haha har ingen aning . Men sen va det mat , och sen svenska kollade på film ( Anne Frank's dagbok ) och pratade med Armin och skickade massa bilder och fick massa bilder från ida ( asso på mobilerna ) Jao , och sen håltimme och hemkunskap . Gjorde Amrikanska Pannkakor , sjukt äckligt !

Efter skolan gick man hem och åkte och handlade lite grjejer med mamma . Juste jag har blibit laktosintolernat ! WIHO , fyfan va lamt -.- Liksom inte äta glass eller så ? Men jao så är det ibland i livet ju . Hihi ikväll blir det att plugga So , har typ förhör imorgon och kan inte alls mycket så måste plugga typ i 12 timmar . Men jao , nu ska jag fixa mitt hår och sen gå till Emma , vi ses lite senare när jag kommer hem tror jag , vet inte när men det märks antagligen . Pusss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar