måndag 20 september 2010

arrrrrghhhhhh !

Hejhej ! Nu sitter jag här på stolen och fryser , helt hemskt ! Har ont nästan överallt , knät känns som ett ben har hoppat till fel plats och måste tillbaka men det går inte . Och ryggen är ju förövrigt helt störd , huvet bara värker och fingrarna sticks ... Kan det bli bättre igentligen ? Skulle inte tro det va ... * Ironi * Men nu ska jag inte sitta och klaga . Kom hem för en stund sen va ute och gick med Bobo och Emma en stund . Sen kom man hem och nu sitter man och kollar på Ullared . Det är sjukt kul , hihi ! Men ÅHHHHHHHHH ! Jag kommer seriöst ta livet av min rygg snart och jag är fucking seriös ,seriöst varför ska det göra så helvetes jävla äckligt skit ont ? ... Nu ska jag lägga mej i sängen och lyssna på min älskade Justin Bieber ♥ Och ska lugna ner mej lite sen ska jag plugga och städa lite ... Vi ses imorgon skulle jag tro , blablablablabla puss !

yvveeeeessss brooooorrr på biiiillllldddeeen ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar