måndag 27 september 2010

jävla skit internet !

Mitt internet suger aprumpa .
Men hej ändå ! Sitter här och funderar på att plugga , asso det är skit viktigt eftersom jag har prov troligen nästa tisdag . Men tror jag börjar läsa på imorgon . Eller lite ikväll vi får se , men iallafall . Vid typ 10 över 8 drog jag och bobo till ica . Och köpte smör & glass . Eftersom min lille mamma är lite lat av sej , men shit the same var ju inte direkt jobbig * så dog man av anfåddhet * HEHE ! Nemen det va faktist skit läskigt att gå för att det va helt mörkt och iskallt ! HAr fan vinterjacka nu så kallt det har börjat bli , men den är mysiiig ! Hihi , när man kom hem bakade man blåbärsmuffins för jag är no-life ! Men dom blev riktigt bra har inte smakat än för jag har lite ont i magen men ska nog ta en liten fjant senare om jag orkar . Yes , men nu ska jag träna lite på den stora bollen och kolla på film ! Det ska bli gatt , ha det bra ses imon ! + Bild på veckan planer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar