måndag 27 september 2010

the day , eller vad man säger .

Hejhej meloner !
Ojj va rolig rubrik , haha not . Fast rätt rolig är jag la ändå !? ;) Men hade tänkt berätta lite nogrannare om dagen om det finns någon liten filur som bryr sej .

Vaknade klockan 5 av alarmet gick upp och klädde på mej , men märkte att jag va för trött så satte på pyjamasen igen och gick och la mej och sov till klockan kvart i 7 . Sen klädde jag på mej för andra gången och gick ut och då kom Emma och hämtade mej på sin cykel så cyklade vi till felicia som hade försovit sej så vi väckte henne . Men hon fixade sej rätt fort , och sen drog vi till skolan .

Gympa - Friidrott , skit tråkigt !
Spanska - Skit tråkigt !
Biologi - Rätt kul satt och skrattade för det mesta !
Lunch - Köttfärsås ?
Svenska - Kl satt och pratade med Ado & kollade på
Anne Franks ( min släktings ? ) dagbok ...
Håltimme - Öhm skrattade ?
Hkk - Lagade grekisksallad utan sallad ...

Sen gick man hem och tog följe med Emma , Haris & Fille . Rätt kul haha ! Sen när man kom hem så gick man ut med Bobo , sen borstade tänderna och drog till tandläkaren . Sen hem till fille och gjord einte så mycket sen hem och åt och städade lite . Och sen har man övat lite på pilatesbollen för att träna upp min rygg . Och nu sitter man här och är arg . För jag måste ut med bobo men orkar inte ! Buhu , vi ses ikväll , eller ah senare ikväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar