onsdag 8 september 2010

inte bloggat på 2 dar ...

Cha , asso förlåt . Har inte bloggat på 2 dagar , men har varkligen gjort massor ! Har inte ens haft igång datorn så mycket jag har gjort . Plus att vårat internet är helt sjukt i huvudet + att min dator knappt funkar så mycket för den har så fucking många virus .

Helt sjukt , men på söndag ska jag lämna in den och hämta den nästa gång jag ska till pappa . För ska lixom till pappa nu på fredag och ah bla bla bla ni fattar . Men ja , igår så först vare skola då helt okej . Och sen efter det åkte man och badade med emma & felle . Sen hem till emma och gjorde inte så mycket . Och sen när jag kom hem så åt jag och kollade på idol och somnade .

Btw : För er som inte vet har idol börjat igen , hehe rätt bra .
Fast såg inte hela för va trött och min tv dampar också ....

Nu ska jag ut med bobo , sen plugga och sen dra till felicia .
I´m out , cya !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar