onsdag 8 september 2010

DAMN VA BRA !

Tjo bitches ! NU sitter man här och ska snart kolla idol och plugga . Har inte pallat göra det innan men whatever . Sen måste jag städa också ... Får se hur det gå med det , men iallafall Paows & Hugos låt har kommit ut nu ! Fet chill jag svär , den va skit bra ! Sitter och lyssnar på den nu , sket fet är den . Lyssna på den här . Yes , snart sånt här val ? Synd att inte barn får rösta men jag skulle röstat på : Miljöpartiet , ps. vi får rösta kom jag på . För alla skolor får rösta fast rösterna giltras typ inte som bara visar vad eleverna tycker typ . HEHE , men men . Har tjockt damp på min dator , jag får upp massa sidor hela tiden som jag inte tryckt på eller något . Jävla virus jävel ... NU ska jag stäääääääääääda , pusssss ! + random bild .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar