fredag 20 augusti 2010

VAD GÖR VI , NU KÖR VI !

Ja vi börjar dag istället , kunde fan inte hålla mej . HEHE . Så är det , men iallafall idag vaknade man 11 , inte bra alls . Men imorgon får man börja gå upp lite tidigare så man orkar till skolan . HEHE tveksamt om jag kommer göra det men ah . HEHE . Idag vet jag inte vad som händer , har äckligt ont i ryggen så ska vänta lite med att gå ut iallafall .

Ikväll ska vi äta kräftor ! Gött , gillar ni det ? Jag gillar det , men tycker det är äckligt med ansikterna . HEHE , jag ska bli vegetarian ... Nån gång iallafall , eller ah kanske inte men ändå .

Juste gjorde en ny header igen , HEHE ovanligt . Juste igen , jag ska bli brunett igen . Vill gärna va kvar som blondin men det går inte eftersom jag har utväxt ! Det är konstigt eftersom jag är blondin igentligen , haha . Men kanske har fått det för jag varit brunett så länge, eller ah ganska länge iallafall . Så kanske färga håret idag / imon . Vet inte . Men det blir bra , sen ska jag inte färga mitt hår mer ( på ett bra tag iallafall ) för det blir ju sjukt slitet, men får la göra en hårinpackning eller något efter jag färgat det . HEHE . Nu ska jag väl klä på mej och sen dra ut eller gå till Felicia . Jag vet inte riktigt , men skriver senare . HEHE om jag kommer ihåg ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar