torsdag 19 augusti 2010

HEHE !

Halloja ! Bara tvungen att skriva ett inlägg , börjar blir sugen på att blogga som vanligt nu men jag tror jag väntar tills söndag ändå ! Har nyss städat alla mina gadrober , fifan som det såg ut ;O Sjukt , men nu äre väl rätt nice igen om man får säga det själv altså ... HEHE . Men mjaow . Ne altså jag har tråkigt . Så är det . Juste , har bestämt kläderna till skolan nu altså första dagen . Inget speciellt alls men ändå . HEHE . Men altså är inte sån fjortis som bestämmer kläder och smink och hår och så . Men jag måste bestämma innan annars hittar jag inte vad jag ska ha på mej på morgonen och då börjar jag gråta och sen dör jag ... Aj aj , och det vill ju ingen att det ska hända ! :) Så mjo så är det . ÅHHHHH ! fy fan va jobbigt att gå upp typ 6-7 varje morgon . Jag dör nog , HEHE . Altså , har absolut inget liv och jag gillar att skriva HEHE . Men så är det . HEHE . Hahaha jag är rätt rolig ändå :') Har en liten känsla av att alla älskar mej . HEHE. Men nu ska jag gå och sätta på mej strumpor för jag fryser på mina små fossingar ! HEHE . Vi ses väl på söndag , puss . HEHE ! + Bild på alla kläderna jag vek & hängde upp med mina bara händer . HEHE .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar