onsdag 11 augusti 2010

OoOooooOOoo

Hej , undra om det ens finns någon som läser nu eftersom jag har haft sån blogg pause och har det fortfarande men tänkte skriva 1 inlägg om vad somhar hänt och lite sånt skit och blablabla ah men läs.

I söndags åkte jag med Fillan till Halmstad , vi kom dit vid 1 tiden typ ? Och då hämtade hennes mormor & morfar oss sen åkte vi och handlade och sen '' hem '' . Dom bodde på en camping i en villavagn , har aldrig vart i en sån förut men ah det är som en liten stuga :) Men iallafall på söndagen gjorde vi inte så mycket , åt och va ute och spelade lite spel , kollade på tve oh sånt skit .

Ah sen på måndagen åkte vi till eurostop och shoppade , fast jag köpte bara 1 halsband tror ja , ah och sen köpte vi korv och glass haha . Men men sånt är livet , sen när vi kom hem gjorde vi väl inte mycket samma som igår kväll typ.

På tisdagen åkte vi till stan köpte 2 paket med spännen och ett par tights . Sen åt vi på McDååånalds , och sen åkte vi hem . Då stack vi till havet , sen när vi kom hem så kollade vi lite på tve och sen åkte vi till havet med Fillans mormor & morfar och grillade och badade och lite sånt . Nice vare .

Men ah sen onsdagen ( idag ) så vaknade vi , åt frukost och sen gick vi till '' Ladan '' en affär och jag köpte en tröja ni får bild på den nån gånt i livet . Mjo sen åkte vi till tåget och dom släppte av mej där och så åkte jag hem men jag hade somnat så vaknade precis när tåget åkte från ss , så ah hann inte gå av men fick gå av i Reftele så kom Hans och hämtade mej . Hehe , så kan det gå (a) Men ah nu när jag har kommit hem har jag inte gjort så mycket , är sjuk . Helt seg och mår illa och vi ska inte tala om min ryggfan . Men mh nu ska jag vila och städa lite så vi ses någon gång, vet inte när . Men ah byee ! :)



3 kommentarer:

  1. va med och tävla om att bli veckans blogg. finalister röstas ut till fredag

    SvaraRadera
  2. hejsan! :D
    har precis startat en tävling på min blogg.
    skulle vara väldigt kul om du ville vara med!:)
    reglerna står på min blogg:)
    btw fiin blogg :D
    kram ! :)

    SvaraRadera