lördag 7 augusti 2010

Hemma nu ! :)

Hej hej nu är man hemma i ss och så . Ah har vart sjukt kul i varberg har shoppat , badat , vart ute , shoppat mer . Haha har vart skönt och så . Jävla vilken rea det är överallt ! Köpte en skit söt rosa klänning på gina för 49 spänn ! Fyfan asso det gillar vi ! :) Haha , ah men är förkyld !! Skit , det rinner i näsan hela tiden man bara dör . Synd där ja , men ah imorgon ska jag hänga med Felicia till hennes mormor & morfar i halmstad och stannar till onsdag och sen måste jag till doktorn med min rygg och massa skit . Men ah efter man kom hem så packade man upp och käkade och sen drog jag till farmor & åke , och fick mina presenter fick mina dö snygga hörlurar rooosa . Bild på dom kommer någon gång och massa godis . Haha efter man ätit det godis ( inte allt själv ) så ska man sluta äta godis troe jag :) Haha , ah får se hur det går men ikväll ska jag bara vila så man mår lite bättre imon och packa :) Men det blir inte regelbunden bloggning än , men puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar