måndag 19 juli 2010

lite text & en '' dagens '' .

Godmorgon bloggen , idag vaknade man klockan typ 8 av att någon från sjukhuset ringde och ville prata med min MAMMA , men så ringer dom mej . Irriterande , och sen precis när jag somnat om ringer dom igen och undrar om dom kan nå henne på något annat nummer . Åh fan va arg jag vart ! Men sen somnade jag om och sov ända tills klockan 1 . Haha gött . Men iallafall senare idag ska jag ha en veckans blogg för er som inte vet så skriver jag det senare . Jao men nu ska jag gå på toa och sen äta lite frukost och typ klä på mej , så vi hörs senare + '' dagens '' .

dagens diss: ryggen -.-
dagens hiss: sickan & sally
dagens outfit: sovkläder
dagens smink: inget :)
dagens frisyr: morgon frissan ;)
dagens vill ha: lösgodis (a)
dagens planer: gå ut och ta kort med sally & sickan ? :)
dagens saknad:
felicia , bobo , sophie blomqvist ;o
dagens måste:
orka hämta mina tabletter ...
dagens humör: trött , ont
dagens musik: b.o.b - ariplanes

dagens ord: inte pratat typ ;Ooo
dagens drog:
inget
dagens just nu: toanödig som fan
dagens hat: min rygggggggggg
dagens älsk:
sickan & sally
dagens roligaste:
inget :D
dagens fusk: inget
dagens sjukdom: ryggfan!!!!!!!!!!
dagens "men fuck you!": inget =D
dagens vill ha :
lösgodis ? =.=
dagens prat: typ inget ^
dagens underkläder: troser
dagens sockar: inga :)

1 kommentar: