söndag 18 juli 2010

damn ...

Fyfan säger jag bara filmen va så sjukt äckligt läskig och sjukt sjuk ! Fyfan , undra om man kan sova inatt . Ah men nu pratar vi inte mer om det haha är lite rädd . Men iallafall gick aldrig och köpte något innan för jag orkade inte gå till Direkten även fast det bara är typ 100 meter , och Majgården hade stängt . Men pappa hade lite chips & godis hemma haha . Yes men iallafall jag funderar på att färga håret så som på bilden här nedanför . Asso bara det under luggen och under håret där fram , så galet snyggt ! :) Haha men får fortsätta fundera på det , haha shiet va trött jag är men jag vågar inte sova ... Men får la ta och lugna ner mej med lite roliga barn - filmer ? Asso inga roliga på msn vid den här tiden ju fete diss på det ! ;o Men yäy Linnea är iallafall social , hihi hiss på det ju ! ♥ Hähä , men har inte mycket att skriva som vanligt men här kommer bilden på hur jag hade tänkt färga håret , godnatt vi ses imorgon puss ! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar