tisdag 18 maj 2010

hello långt inlägg ?

Halloj bloggen , bra uppdatering idag som vanligt * host * not * host * Men men efter skolan stack jag & ida hem till ida och typ satt lite vid datan men hennes internet funkade inte så ah . Men ah så vi stack hem till mej istället och fikade lite och satt lite vid datan notera lite så jag hann inte blogga ! Ahfan sen stack vi ut & drog med felicia också ! Vi stack hem till Ida och felicia tog ett hål i hennes öra , och jag tog ett i felicias men jag failade så hon sket i det ! haha sjukt äckligt va det inget jag tänker göra om ! Ahp , sen stack vi väl ut till Vilstaskolan och gungade lite och sen till torghuset/samhället lite, stannade och pratade en stund med henkeboi & typ nån som hette Fille ? Haha hm dom är nog inte riktigt friska i huvudet ! Nain nu ska sarah inte vara elak ! :) Sen stack jag hem och satt vid datan och sånt chillidill , och kunde inte motstå att snurra på min nya datorstol som då är '' Snurr-bar '' Haha och fick jätte ont i magen och huvet fast det dock har gått 2-3 timmar sen sedan jag gjorde det så mår jag fortfarande illa ! Menmen sen åt vi , Amrikanska pannkokor med glass . Mjummy ! Sen satt jag ännu mera vid datan , men orkade inte blogga ! Hihi oups , sen kom felle & ida och så stack jag ut med dom en stund ! vi cyklade mest runt och sånt, sen stannade vi på villstad skolan och lekte antagligen mongolider ! Och så kom vi på att jag har sjuukt starka benmuskler ! hahah ida är as svag i benen ! hahaha , jag bärde lille felicia på mina ben , ( kommer kanske bild nu eller senare eller imon ) . Sen började det rwgna så alla stack hem , när jag kom hem så satt jag ytteligare vid datan utan att blogga , sne gick jag ut med bobo och borstade honom och sånt i ca 40 30 minuter ! duktig som jag är & min lille fjant är sötast ! Ah sen har jag inte gjort ett piss mer. Väldigt spännande dag , right ?! Haha , har kollat lite till på skolavslutningsklänningar & har fastnat på en vit med rosa blommor. Får se den kostar 540 kr ... Ah men vi får se . Juste i våran skola byggs köket om så dom kan inte tillaga maten , så vi måste äta mat som kommer ur förpackning ! FYFAN det va det vidrigaste jag ätit idag, vi fick biff den va helt grå & smakade gummi blandat med någon sjukt äcklig smak, och såsen & potatisen va inte heller gott ! Åhfifan nu förstår man vilken jävla god skolmat vi har i vanliga fall ! Mh får väl börja äta mycket frukost så man inte behöver äta maten i skolan ... Klockan redan 22 nu , sovmorgon imorgon är väl bra iallfall ! och slipper sista lektionen för jag ska till tandläkaren & sen skulle tydligen jag , mamma & farmor på picknick . Hahah tar med kameran så kanske blir några kort . Haha . JUSTE ! Min mobil funkar inte , eller jo den funkar men fukking 3 ( mitt operatör skit ) så kan inte nås på mobilen för tillfället och kommer troligen inte funka imorgon heller, så kan inte skicka sms, inte ta imot sms, inte ringa & inte ta imot samtal. Så glöm att få kontakt med mej ... Men om det är viktigt ( ni som känner mej, inga randoms ) så ring typ mammas mobil eller hemtelfonen ... Ah tillbaka till nuet, sitter och chattar med några på msn , musik & chillar läget . Lite sugen på att snurra i min nya datastol igen men vettefan , blev så yr innan vi får se om jag gör det ! Haha ! Detta inlägget blev nog det längsta jag skrivit, inte ett dugg intressant men men ! Ni gillar mej ändå . Ah men nu tjatar ida på mej om att jag ska skriva klart så hon kan läsa ( hon är sjukt beroende av mej ) hahahah . menmen jag skriver la troligen mer imorgon ! Ha det bra / sarah =)

1 kommentar:

  1. Jättefin blogg. Kram Madelen - BLOGGAR FRÅN MAROCCO www.madelenhanafi.blogg.se

    SvaraRadera