måndag 17 maj 2010

22 dagar kvar !

Idag är det bara 22 dagar kvar tills skolan slutar och sommarlovet börjar ! Går det göra annat än att längta ?! Har inte ens valt en skolavslutnings - klänning . Har hittat en fin på Nelly.com men den kostar 1600 kronor. Tror nog jag hittar någon billigare ska vi se ! Usch att det redan är kväll alltså ... Skola imorgon som vanlig , pallar fan ta mä inte med särskolan längre ... Men men som sagt är det inte ens en månad kvar nu, imon är det 3 veckor exakt kvar . Wompa , ikväll blir det att kolla film ... Horton eller Wallander . Vet inte än , eller några sex and the city avsnitt, är lite sugen på't ... Eller så skiter jag i film och somnar direkt så jag inte sover i skolan imon, skulle inte förvåna mej ... Jag vill ha en pircing i min underläpp på sidan . Funderar på att ta en men det kostar ju några hundra . Lilla sarah har blivit ekonomisk eller vafan det nu heter . nice huh ?! haha har ca 30 spänn just nu brännde ca 800kr på Liseberg. Jaojao , men skit i pengar vafan har ju allt jag behöver. Mer än jag behöver ... Ahfan menmen nu ska jag kanske bädda sängen lite så det går sova i den, vidrigt att sova i en obäddad säng enligt mej . Haha just det förlåt för ganksa kass uppdate senaste dagarna men har ett liv . Innan va jag ute med Ida och hennes konstiga hund en stund , en ut med min egna lilla byracka och sen borsta och leka med lille fjanten också ! Shetans långt inlägg det blev idag, hoppas ni orkar läsa allt , inte för det är speciellt intressant men jag är fruktansvärt cool så jag vet att alla orkar läsa ! Hihi , hoppas ni får en skön natts sömn . Som jag antagligen inte kommer få, har så sjukt ont i mina leder & nacken ... Hmm men godnatt förfan ! =)

1 kommentar:

  1. hej !
    allt bra med dig ?
    Om du fick välja en helt valfri produkt ifrån Chique.se som du skulle få gratis, vad skulle du välja då?

    Gå in och berätta det här:
    http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

    Så kan du få just det du önskar !
    Lycka till!
    Puss & Kram
    Sanna

    SvaraRadera