tisdag 15 december 2009

sexy biatch (8)
har börjat nästan alla mina senaste inlägg med en låttitel men det är dagens låt isf :) dagen i skolan va kul va hade idrottsdag eller ah '' juldoppet '' som den dagen kallas, det va la kul, vi spelaade vollyboll,dansade massa & gick tipspromenad. höhö sen när vi skulle dra hem så först började jag och och felicia kasta snö på varnn sen så började nermin & oscar oxå , haha . sen så tog vi typ följde med nermin hem och då hade vi snöbollskrik men nermin vann över både mej och felicia, mhh, sen när vi kom hem t feffe åt vi & sen drog vi ut och hade snöboolskrig med yves & simon i säkert 2 timmar typ ;o fyafn dom la snö i röva fyfan , hähä, ajja vi typ seriöst dog nästan, det mst göras om men feffe så ska vi vinna ! sen när jag kom hem så var jag digsur och hade snö i hela brallorna, och mina lår hade gåshud & va helt röda ! sen duschade jag , tänktee duscha i varmt men det gick inte jag brände sönder mej, så jag vick duscha i 28 grader och jag brukar duscha i 45, ajja det har v arit en as kul dag fast väldigt fuckking kall, men nu ska jag äta så ni får hare göttans, bai bai (=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar