onsdag 16 december 2009

pleas don't stop the music (8)
hejhej, nu tar vi och berättar dagen från början ! vaknade v 7 typ, fixade mej & gick t feffe, hahaha och sen årt jag frukost där ! ahha för felicias mamma hade gjort nybakta frallor så fick äta där . HAHA ah iaf , sen kollade vi på guds tre flikosr, dagens avsnitt, va sjukt bra =) damn va läskigt och bra , ah iaf sen gick vi t sklan men kom försent 10 minuter typ, jaja skit i det nu. ah svenksan va la okej, fast det va fukking as högljutt så jag gick ut en stund, sen pratade jag med anna-stina om min '' oliwer Twist '' berättelse och hon sa att jag hade gjort den as bra och fick typ MVG ! :) fätt gött, iaf sen efter svenskan biologi, edit's sista lektion med oss så vi fick kolla film hela lektionen & jag fick ligga ner i feffes knä =) , och sen vare mat kom inte ihåg vad menmen ^^ och sen efter det matte, hade diagnos och det gick nog bra hoppas jag =) sen så vare idrott, hade johannes fär maya va sjuk, hade typ bollspel ;p sen så spanska, vi fick göra julkort & lyssna på musik ! det va niice, och sen sista timmen, engelska =) det var la rätt okej, körde bingo och lyssnade på muski =) och sen så gick jag med sheila & feffe hem, eller ah feffe gick ju hem t sej, menmen, sen gick jag och sheila hem till mej, och vi typ gjorde ngt , sen gick vi t klädhörnan och jag köpte hennes ena julklapp, sen gick vi hem och öppnade varandras ^^ , jag fick ; 2 naglack, ngt hjärta man hänger på väggen, ett diadem & 2 par öronhängen :) TACK ! :D as nice, hähä sen sovde vi och sren fixade oss och gick t vollyn, orkar inte berätta om den med det gick sjukt fukking bra ;o ajja sn åkte jag hem och åt sen duschade och nu sitter jag här och chillar med musik =) ska snart dra upp och måla naglarna tror jag =) hähä menmen ah somsagt nu ska jag dra , juste ,jag sitter v mammas data för min data har fukkat upp sej totalt ;(((
hejdå dåva !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar