onsdag 30 december 2009

- rubrik...
hejhej, bra rubrik jag vet, men kom inte på ngt att skriva , nu sitter jag här v datan och fryser . idag har vart en bra dag, första vkanade jag halv 12 ( gött att sova ut ) ah och sen smsade jag felle så kom hon, jag fixade mej & så, sen drog vi t tandis, felle hängde med mej sit då ;p jag bytte såndär tråd i rälsen till en tjockare och spände den, va lite obehagligt när hon spände den men har inte haft ont iaf, hähä sen gick vi t banken, och jag satte in 920 kr på kortet så har 950 kr nu =) ajja iaf, sen så gick vi hem t mej och chillade lite :) och sen drog vi t felicia och tog massa kort, hähä kommer i ett eget inlägg sen , ah och sen hängde jag med felle & hennes familj t gvd ( gislaved ) och först åkte vi t elgiganten och felle köpte en dvd, fan as billigt för dvd där ju funderar på att köpa en kankse , om mitt ps2 pajjar då och det dampar lite så kankse köper en ;p hähä sen pkte vi t centrumet och jag och felle gick först t lindex och sen Jc och ah gick runt massa och chillade , sen gick v t kvantum och sen åkte vi hem, i bilen hem hade jag fett mä ont i nacken och huvet, men sen när jag kom hem tog jag en tablett och det blev mkt bättre, sen v kvart i 7 så kom papi och hämtade mej så åkte vi på nyårs middag som vi gör varje år t fafa, det v a kalkon,sås,potatis & ngn woldolf sallad =) mummmsssss ;* så jävla gott alltså ! ah och sen så blev det efterätt oxå dåva ! marängswish med banan & blåbär det va för j'vla gott alltså, seriöst det va 2009 godaste middag. mums igen ;* ah och sen chillade vi lite sen bedde jag mmamma komma och hämta mej för jag orkade inte va kvar, haha va trött och ville inte somna där =) menmen ah så kom hon och då åkte jag hem och sen satte jag mej här dirr, hähä. menmen nu tycker jag att jag har skrivit sjukt mkt så nu slutar jag inlägget med en coll bild på mej själv =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar