tisdag 29 december 2009

as nice tisda ;*
hejhej, efter jag skrev att jag skulle t felici så.. jag gickt felicia , vi va hos henne lite och chillade oså, sen gick vi hem t mej och kollade på ; flickan som lekte med elden, såg den igår med typ , men ah vi såg den iaf, den va bra , fast as läskig, fast jag sovde för det mesta (a) hähä ah iaf, sen gick vi t ica , skulle handla åt mami, för hon skulle gö julgodis som sagt, ah först gick vi t ica men jag tog bara 100 så det räckte inte på ica för det kostade 150 :- men så gick vi t netto ist och där kostade dt 99,50 så det var ju precis ! hähä ah sen gick vi hem och så medans mamma smälte chokoladen så fixade jag och felica med det som var i ( godiset alltså ) hähä , ah sen så fikade vi lite digestive osm va över och julmust ;* sen satte vi oss v datan och ah skrev receptet på bloggen & sen gjorde vi ngt sen skulle felle hem , hähä då följde jag henne t ebba ( halva vägen ) och sen gick jag hem och då åt jag och nu sitter jag här, men nu måste jag fan gå på toa innan jag dör + att jag saknar min data !! men det kme efter nyår, längtarrrr !!! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar