måndag 5 oktober 2009

VART ÄR PIRAJAN , VET INTE ,,, PIRAJAN IS BACK.

Höhöh ahaha hihi på rubriken. Skolan va fett seg efter skolan så va jag med sheila vi åt och kollade på riverside. Sen fixade vi t vollyn och gick och så kom feffe och mötte oss och så tog hon följe med oss till vollyn. ( börja igen ? ) Volly bollen var rolig förutom att pirajan var där. höhö asso sen så stog , Yves och simon i killarnas omklädningsrum med dörren öppen lite och smyk kollad epå oss som tränade så kom peter och sa till dom att dom inte får kolla på ( peter = tränare) Haha så kom jag under hans ben asso typ la mej, där och ba ; CHA CHA :D HAha peter var rolig. HAha ajja sorry fr as dålig update men har ju inte haft tid. Lovar att det blir bättre imon :)Ah efter vollyn så körde sheilas mamma hem mej och sen såduschade jag och under tiden kom fwelicia och så efter jag duschat så hjälpte jag henne med kemiläxan. Sen åt jag korv & pommes. OCh sen drog jag och felicia ut en stund. När ag kom hem satt jag mej här och typ ha ba chillat. Ska kankse ta hål i näsan imorgon :DD Vi får se (yy) Men nu ska jag kankse se på High school musical eller ngt.

PUSSHHH BYEEE :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar