tisdag 6 oktober 2009

cha cha ! :)

Skolan idag var feting coh jag menar feting seg.

So - Hade ngt nutidsprov som dom skickar
in till sthlm så asso alla 7or 8or och 9or gör
provet och så fall man är bäst i länet så
får man åka till sthlm och äta middag med
kungen. FATTA VA COOOLT :D

Mentorstid - Först klassråd typ aninta
snackade massa, sen gick jag ocg felicia
t bilblan men så kom anita och hämtade
oss för det tog för lån tid. Och jag hann
inte ens hitta en bok -.-''

Spanska - Boring, Typ fick jobba i boken
och skriva massa frukter på spanska och
sånt tråk. Och ah massa.

Kemi - Gjorde nyckelringar av smält plast :D
HAHAHA DET VAR ROLIIGT :D

Mat - Biff & potatis, såsen var äcklig, och
potatisen med men grönsakerna och biffen
va gött :) Satt med ida b.s och feffe :D

So - Gjorde typ inget, fick en låt
på hjärnan och kunde inte släppa
den så typ ampade på sen hela lektionen.

____________________________


Sen hem, ida b.s skulle egentligen med feffe
hem så skulle dom häna me me och ta hål i
näsan men det gick inte, ska kankse ta hål i
näsan idag vet inte en, måste be pappa sätta
in pengar på mitt kort först =) Ajja, sen kom
jag hem och sen gick jag me felicia och bobo ( min hun)
till skolan och hämtade felicias mattebok. Sen hem och
nu stäar jag och ska snart uscha bobo tror jag (y)





HEEJJJJJ DÅÅÅÅÅ (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar