fredag 3 december 2010

Var lite arg i morse alla har fan inga kläder . Okej jag har 3 fulla gadrober med kläder men vafan hittar man inget att ha på sej då ? Livt suger hårt , men ja skolan va helt okej , var förbannad hela dagen för att jag hade så jävla ont i ryggen . Sen har jag fått 2 rivmärken från något jag inte har en aning om helt konstigt .

Hehe , kom hem för en stund sen va och handlade med mamma . Hon köpte någon konstigt kött ? ;$ Ska typ äta den , HAHAHAH ! Lite kul , kanske inte men iallafall . dag vet jag inte vad som händer funderar på att kolla på alla Rosa - avnitten , och så eller alla Sunes jul avsnitt eller alla Harry Potter filmer . Ah inte bestämt mej vad det blir än men yeye . Imorgon ska Felicia sova här tror jag , det är chill . Heheh , juste har önskat mej denna i julklapp så hoppas tomten kommer med den . Ja men så äre , later dudes !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar