torsdag 2 december 2010

Kan inte sova , lala . Typ det suger sitter på golvet på min yoga matta ! HAHA , okej inte min men min mammas fast jag har den för jag måste ha den till min rygg-träning . HAHAH , lite kul tyup . Okej natthumor , men whatever . Lyssnar iallafall på musik i mina älskade rosa scullcandy hörlurar . Hihi och så lyssnar jag till min mp3 också som typ är 3 år gammal som jag hittade för några veckor sen . Haha , men rätt nice ändå . Då kan man lyssna på musik på kvällen och fortfarande ha batteri i mobilen på morgonen eftersom man lyssnar i den . HAha ,förresten har jag fått massa kommentarer idag . Okej 4 stycken ,men på 1 dag lixom keep gooing guys ! Hihi , Funderar på att kolla klart på Scooby - Doo - möter bröderna bu . Kollade på den innan men somnade till den . Fast laddade ner en ny scooby-doo som är NY den kom 2010 . Hihi , så ska nog se den istället . Den hette typ : Camp Scare , haha jag har typ 58 scooby-doo filmer / avsnitt sammalagt . Hihi , nej nu ska jag hämta julmust bara för det är så sjuk gott fast kom på att den är slut , mitt liv suger :'(

1 kommentar:

  1. Nu är dagens blogg utsedd, kika in och se om det vart du!(=

    SvaraRadera