fredag 3 december 2010

Börjat piggna till . Så jävla jobbigt nu är klockan snart 23.00 och jag börjat bli pigg . Har sovit i ca 5 timmar nu på dan / kvällen och det va underbart skönt men nu man ba åh . Ah får la typ sätta på en film eller något . Menmen fick iallafall reda på att vi ska t Borås imorgon och shoppa , ingenaning om vart det ligger igentligen men shoppa är ju alltid kul . Hehe , får la se om jag hittar någon julklapp till någon . Ska köpa en morgonrock till min mamma men säg inget till henne . Fast kom på att hon läser min blogg ibland så det va ju inte så smart . Men ska nog inte köpa det för det är för dyrt och jag är lite snål :$ Hehe , tråkigt inlägg i know men här kommer ett gammalt videoinlägg . Vi ses imorgon guys !

1 kommentar:

  1. Hej! Nu har jag börjat med Dagens blogg oss mig! Och du kan fotfarande Anmäla dig!!!! Så skynda på! Plus att du får flera läsare Bra va ? :)
    Gå in ht:
    http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg.html#comment
    Där hittar du mera info och Hur du tävlar!
    Hoppas att just du är med!
    Om du inte gillar sånna här kommentare så kan du bara radera den!

    Lycka till och GodJul!

    SvaraRadera