tisdag 16 november 2010

Ung & bortskämd .
Hej , just nu ligger jag i min säng och kollar på '' Ung & bortskämd '' det är sjukt roligt att se hur jävla bortkämda folk kan va . Lixom en som är 24 år och har en egen lägenhet & varje dag åker hennes mamma 6 mil för att lämna frukost , diska , städa & tvätta . Det är ju rätt sjukt alltså , och tänk att vissa kalla mej bortskämd . Okej det beros ju på vad man jämför men jag får ganska mycket kläder , skor & andra saker och pengar när jag ber om men inte alltid & min mamma städar ju inte mitt rum direkt . Okej ibland dammar hon och torkar golven men det är ju bara för att jag inte kan det och det gör mej inte bortskämd . Jag går ut med hunden , plockar upp & ibland diskar jag . Så ja jag kanske få mycket saker men jag är inte bortskämd . Så nu är det uppklarat så behöver ingen kalla mej bortskämd .

Jag har iallafall bestämt mej för att måla mitt rum rosa . Har tänkt på det i en vecka nu att måla mina väggar rosa förutom 1 och den ska va vit . Ja vet inte när det blir men efter jul någongång . Yeah , nu ska jag fortsätta att plugga SO och fysik har 3 stycken omprov ... Plugga är det tråkigaste som fissn , vem gillar att läsa en bok som är tråkig och man typ inte ens fattar . Det är ju typ waste med tid ? Usch tummen ner för skolan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar