tisdag 23 november 2010

Tisdag .
Skolan va helt okej , efter skolan hade jag omprov . Tror det gick bra svarade på nästan allt * duktigt * hehe . Efter skolan gick jag hem la mej och vilade en stund sen vid 4a gick jag ut med bobo en långrunda i en timme ca . Gick också till kyrkogåden och tog bort all snö från gravstenen ( mormor & morfar's ) Sen gick jag ah lite i skogen och så . Fan va fint det är ute , fast kallt och blött . Men underbart med all snö synd ba att det är slask också ! Snart så ska jag äta , duscha & måla naglarna . Haha , yeah . Nu sitter jag iallafall med musik och kollar lite fb & olika bloggar . Ja sjukt tråkigt inlägg men men har verkligen ingenting intressant att skriva om mitt liv suger . Haha cya !

Liten knas bild sen sommaren 2010 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar