tisdag 23 november 2010

Tillfällig header .
Tja , ville bara säga att min header är tillfällig och jag hatar min blogg ända tills jag inte gör det mer . Men ska försöka fixa en hyfsad design innan jag hänger min blogg . Så ja , juste jag är sjukt sugen på pirakas ! Nog inte många som vet vad det är men det är typ finska '' bröd '' fast med lixom risgryn i och ah svårt att förklara . Men vi gör det varje jul eller ja min mormor gjorde det varje jul sen kom jag inte ihåg fall vi gjorde det själva dom senaste 3 åren men det tror jag . Ah det är iallafall sjukt gott och jag vill ha det nu , hehe för er som inte vet det är jag typ halv-finsk ;o Eller ja man kanske hör det på mitt efternamn '' Oijennus '' eller ja heter ju '' Frank '' och det är från pappa & '' Oijennus '' från mamma . Haha undra hur många det är som seriöst bryr sej om vad jag skriver . HAHAHAHHAHAHHA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar