lördag 13 november 2010

Säsong 2 .
Hejhej , nu är klockan snart 3 och jag är skit trött . Sitter här och kollar på andra avenyn som jag gjort sen 12 tiden när jag kom hem från Felicia . Eller ja nästan , har vart ute med bobo , duschat och städat också . Men är iallafall på säsong 2 nu . Har sett alla 103 avsnitt i säsong 1 . Haha damn va mycket det har blivit ändå att jag suttit fastklistrad vi datorn . Hehe men iallafall nu är avsnitt 103 avklarat, fan som jag grät . Fyfan vad jag hatar det avsnittet men ändå älskar jag det . Ah , men nu är det lite lamt i början för Kim & Tony har ju inte riktigt kommit igång än . Men nu har ju den nya familjen kommit in så det är ju kul . Haha kommer nästan inte ihåg nått av säsong det är ju faktist mer än 1 år sen den gick på tv . Men ah jag är evigt tacksam till '' tankafetast '' som la upp alla säsonger ! Ah nu ska jag blåsa mitt hår och sminka mej . Sen drar jag nog till Felicia en stund igen . Sov ju där inatt för er som har glömt det men ah det va skit kul

Jag kom dit vid typ 6 tiden då kollade vi på dom nya Hanna Montana avnitten , och sen kom det en ny film som hette '' 16 wiches '' ( kan inte stava ) den va riktigt bra , och i början av filmen kom Ida . Då fortsatte vi kolla på filmen och sen åt vi mat (y) . Sen lyssnade vi lite på musik och Felicia och Simon körde '' Anden i glaset '' . Det funkade typ inte , men vi var lite rädda så alla gick och la sej uppe i Simons rum för han vågade inte sova själv . Haha förlåt för jag sa det här i bloggen Simon ^-^ Men ja sen idag vaknade vi väl runt 9 tiden . Gick ner käkade frukost och sen kom jag inte ihåg vad vi gjorde . Och ja nu sitter jag här men världens rygg-värk och ska vila en stund hade jag tänkt . Så vi ses efter det , pussssen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar