måndag 8 november 2010

Skola snart då .
Fyfasen va tråkigt har lust att bara somna om . Sen så har jag idrott direkt också man ba yippie ... Usch pusch , men har nyss klätt på mej gympakläder och ska snart fixa håret och sminket . Förresten har det hänt nått med min läpp ... Den har en vit plutt i mitten av överläppen och det gör verkligen skit ont så fort jag nuddar den . Vet inte vad det är men läskigt är det ju iallafall kan jag ju säga er . Efter skolan vet jag inte vad som händer ska antagligen va med någon sen vid 5 ska jag till tandläkaren och förhoppningsvis ta bort räls-jävlen ! Det skulle vart underbart har haft den i 1 år och 5 dagar och det räcker nu faktist . Tänderna har växt igen och jag är nedrans nöjd . Hehe ne men om jag ska börja fixa mej nu och sen lägga mej en stund till . Klockan är ju faktist bara 6 . Så jag hinner sova i typ 1 timme till , heheh . Vi ses efter skolan innan eller efter tandläkaren vet ej . + Jag saknar mitt långa hår ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar