söndag 21 november 2010

Min blogg va bättre i Juli .
Hej & godmorgon . Kollade lite på statstik på min blogg för nån stund sen och märkte att min blogg va bäst i Juli , då var det 6132 som besökte min blogg som va inloggade på en blogg allstå var det mer eftersom alla som kollar min blogg inte själv har bloggar . Så ja det va ju rätt tufft alltså , mh ska försöka bättra min blogg lite med roliga saker & vidoinlägg och shit like that . Idag vaknade jag vid 10 av att Bobo satt utanför min dörr och wainade . Lite jobbigt läge där ja , men ah gick upp och drack julmust och sen ner i källaren och letade lite efter gamla saker . Hittade julkalendren '' Diselråttor & sjömansmöss '' som jag har letat efter sen förra året ! Vart skit glad , sen hittade jag '' Lucky Luke '' & en häftig militär keps som jag har på mej just nu . Hehe fett tufft , ja jag ska snart fixa mej lite och sen dra ut en runda med Bobo hade jag tänkt . Vill bara säga att Felicia är mag-sjuk ! Euw , krya ;o Ja , så är det mhmhmhmhmmh . Nej min blogg suger rumpa vi ses senare för nu ska jag dansa , puss !

Så här tuff är jag just nu , musik i mina älskade hörlurar
is the shit . Plus att min keps är dö - häftig alltså , hihi .

1 kommentar:

  1. sv: sådär :) nu har jag lagt upp ett inlägg :) hoppas du blir nöjd med svaret.

    SvaraRadera