söndag 14 november 2010

Kan inte sova .
Usch klockan är lite över 1 nu och jag är sjukt pigg . Så jag är riktigt snäll mot typ kökan eller något eller alla i världen . Titta själva ! ;o Jag är typ sjukt snäll har jag kommit på , asso så här seriöst . Jag delar med mej av allt bara det inte handlar om Scooby-Doo för han är enbart min sådeså ! Men annars så , ja livet leker . Jag vet inte vad jag ska göra för att bli trött ska kanske läsa lite i någon random bok jag lånade som faktist verkar helt okej , den hette typ '' Ett nytt liv på köpet '' ah ska börja och se fall det är nått att ha . Juste vill ni veta en sak ? Jag har bara läst 1 bok i hela mitt liv . Asso inte för jag inte kan eller så utan jag tröttnar så fort och hoppar över sidor , bläddrar till slutet eller bara skiter i boken helt . Och sen boken jag läse hette '' Decembergatans hungriga andar '' och det va en otroligt bra bok som jag rekomenderar till alla . Och ni måste förstå att den va bra eftersom jag faktist läste den . Sen har jag ju såklart läsit små barnböcker med typ 5 sidor och så men ah . Haha nu ska jag dränka mina torra läppar och mina wannabe musår i salva som förövrigt smakar helt okej så det gör inget fall man råkar få in i munnen . Haha låter som ett syko , men ja vi ses imon !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar