lördag 6 november 2010

Julmust is the shit .
Hihi sitter här och dricker julmust och det är underbart gott . Innan var jag ju som sagt i Jönköping med felicia först gick vi till A6 och kollade lite , hittade inget alls förutom en knäckklubba som jag sen tappade :( Efter jag hade gråtit klart över att min knäckklubba var borta så gick vi till Ikea . Och fikade haha tjockt . Köpte lussebulle ! Så nedrans gott , önskar jag hade massa . Haha fan va tjockt inlägg detta blir . Men ja sen åkte i hem vid 6 tiden kanske och sen dess har jag ätit paj och chips . Haha fan va tjockt ;$ Men skit i det vem bryr sej .

Haha ah och nu dricker jag min älskade julmust och skrattar fortfarande åt om man skulle haft fiskar som ögon . HAHAHAH ! Blubb blubb . Så nedrans kul alltså ! Se ni jag har nästan slutat svära säger bara nedrans nu och det är inte fult så HAHA jag sa ju att jag skulle klara det . Fast iblan kommer svärord upp lite magiskt typ börjar tro att jag har en trollkarl i min mage . Skulle vart rätt häftigt alltså . Men nu ska jag kolla på filmen '' The Hangover '' som är en av dom bästa och roligaste filmer jag någonsin har sett . Har sett den ca 22 gånger , haha busigt . Förresten så ska jag göra en liten söt juldesign tror jag ska bli gulligt . Hihi vi ses senare eller imon + en bild på mitt fina ärr som min lilla hund har gett mej ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar