fredag 5 november 2010

I'm solo , I´m riding solo ! ♫♪
Älskar den låten så nedrans bra ären . Lyssna på den här ! Men ah hejhej på er nu sitter jag här och typ lyssnar på musik och är sjuuukt trött . Mina ögon ba blubb blubb hela tiden . HAHA lite kul är det faktiskt tänk om man hade haft fiskar som ögon det skulle varit kul . Då skulle jag skrattat hela tiden , hihi blubb blubb säger ögonen . HAHAHHHA ! Okej jag har inget liv men ni måste erkänna att det skulle varit lite sådär half kul alltså :') Men ja jag sitter här som vanligt och bara chillar läget och försöker ladda upp ett litet gulligt videoinlägg men det verkar inte funka . L-A-M-T ! Men så är det jag försöker ju iallafall . Imorgon blir det A6 med felicia ska bli helt awesome ! Ska nog inte köpa så mycket eftersom jag shoppade i onsdags . Men ska försöka hitta ett par jeans & stövlar . Om ni typ bryr er så har jag ont i min rygg . Nej men nu ska jag ladda ner American Pie och kolla på den och sen sova . Vi ses imorgon eller senare med ett videoinlägg om det börjar funka . Hoppas det jao , pusss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar