tisdag 9 november 2010


Hejhej nu är jag glad dels för att det snöar och det är jätte mycket snö så jag ska ha snöbolls krig med Felicia imon mot Yves & Simon som kommer äga ut oss totalt som förra året men vi ska försöka vinna ! Och dels för att jag har hittade andra avenyn säsong 2 för på '' The pirate bay '' tog dom bort både säsong 2 & 3 när jag hade laddat ner säsong 1 och jag blev rikitgt arg och började gråta men nu tack vare Ida b , så har jag hittat ett nytt ställe ! Tack iiiidiiiissss ! ;* Heheh , ah jag är helt enkelt super glad . Och det är ju uber nice , men måste städa nu ^__^ För att imorgon kommer en '' putsa fönster '' firma hit och ska putsa alla våra fönster vi är typ lata och orkar inte göra det själva :$ Haha , så är det ibland . Men ah idag var skolan helt okej hade bara 5 lektioner och på matten så slutade vi 30 minuter och det gillas ! Och efter skolan gick jag hem och läste lite i min FRIDA tidning och sen drog jag med felicia hem och vi kollade på Disney Chanel och sen gick vi ut och hade lite snöbollskirg och sen så gick jag hem och åt . Nu ska jag städa och sen blir det att sova är riktigt trött även fast jag somnade klockan 7 igår . Hehhe , yeah ! Men vi ses la imorgon tror jag , pusssssss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar