lördag 20 november 2010

Hej . Sitter här och är sjukt arg , och har så jävla ont i ryggen att jag seriöst skulle kunna dö . Vid typ 5 tiden stack jag till Felicia sen så kom Simon & Yves och så körde vi snöbollskrig men dom jävla idioterna tar ju i så jävla mycket och trycker in snö i byxorna , munnen , armarna , magen & över fucking allt . Ja dom vann ... Men ah sen gick jag hem och jag kände seriöst inte mina ben dom var så jävla kalla och helt röda . Så jag duschade och fan va det brändes även fast jag bara hade 30 grader och jag brukar ha 45 . Så ja ni förstår nog hur kalla mina ben va ? M , nu sitter jag iallafall här och dricker julmust ska snart sätta på en Scobby-Doo film . Det är seriöst det ändå som kan få mej att må bra just nu ! Så nu sa jag sätta mej i sängen och gråta . Haha nej inte direkt men ska försöka bli lite varm och få bort det onda i ryggen eller vad man säger . Men yeah vi ses la någon gång i livet skulle jag gissa på .

Olle ska vinna idol alla andra är kassa som fan .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar