måndag 29 november 2010

Haha , lång bloggpause .

Men vi skiter i den ett tag till iallfall . Men ja idag hände världens grej , jag tog av tandställningen ! Fan va nice det blev, shit alltså . Men ah efter jag tatt ut den gick jag ut med Bobo och vi gick t Apoteket och köpte någon salva till min torr hud runt munnen , sen gick vi en rund och så . När jag kom hem duschade jag och städade . Sen vid 8-tiden kom Felicia & Emma , och vi kollade på Ung & Bortskämd . Mys , sen efter det gick jag ut med Bobo och följde Felicia hem , sen gick jag hem själv och nu sitter jag här och är glad för mina nys tänder . 1 år och 1 månad med världen s jobbigaste räls i munnen och nu är den ute ! Det är helt awsome , hihi här får ni en bild på hur det va innan och under tiden jag hade rälsen . Men bilder på hur det blev får ni imorgon för nu ska jag städa innan mamma kommer hem !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar