torsdag 18 november 2010

gåshud , trött . fryser och svettas
Hej , nu är klockan 03.00 18 november . Grattis Kevin ! Men ja igår eller vad man säger ah den 17 november så kom jag hem från skolan pluggade och sen somnade jag vid lite över 4 , sovde till 6 gick upp och åt . Sen gick jag och la mej direkt efter igen . Mår inte bra , fryser som fan har gåshud över hela kroppen och svettas om händerna , fötterna och ryggen . Och mina händer är helt iskalla . Usch , men måste sova snart igen men kan inte somna . Har redan sovit i 10 timmar , men seriöst finns inget att göra nu på natten och orkar inte göra något . Sitter i min säng med datan med en filt och mitt älskade täcke och fryser som fan . Om 2 timmar ska jag upp och duscha hade jag tänkt . Så ska försöka sova lite till , sen blir det skola och Fysik omprov . HAr fan pluggat skit mycket till det så hoppas det går . ÅHH , fyfan vad kallt det är här inne . Nu ska jag sätta på mej en kofta och gå och lägga mej igen . Vi ses .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar